Budget Energie vergelijken
Direct naar:
Klantenservice:
Op werkdagen van 08:30 tot 18:00 uur.
Budget Energie profileert zich als prijsvechter op het gebied van groene stroom en gas. Men levert 100% duurzame energie aan zowel particuliere als zakelijke klanten. Als je zelf energie opwekt met bijvoorbeeld zonnepanelen is Budget Energie een goede keuze, je kunt namelijk onbeperkt terugleveren.
Budget Energie geschiedenis
Budget Energie is opgericht in 2012 en onderdeel van de Nuts Groep. Sinds 2018 is ook de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) onderdeel van deze groep. Hierdoor is de Nuts Groep feitelijk de vierde grootste energieleverancier van Nederland, na Nuon, Essent en Eneco.
Budget levert sinds 2019 ook internet, televisie en telefonie voor thuis onder het label Budget Alles-in-1.
Energieproducten
- Groene stroom
- Gas
Overige gegevens
Postadres:
Budget Energie
Vijzelstraat 20
1017HK Amsterdam
Opgericht: | 2012 |
Aantal klanten: | +/- 500.000 |
Acties en uitgelichte producten van Budget Energie
1 jaar vast tarief
Groene stroom & Gas
(levering vanaf april 2022)
Extra voordeel:
Tarief lager dan prijsplafond!
ACTIE
Variabel tarief
100% groene stroom
en gas
per maand opzegbaar
AANBEVOLEN
Nieuws over Budget Energie
- Een dynamisch energiecontract, is dat gunstig of niet?
- Wat is wijsheid? Dit jaar nog een nieuw energiecontract nemen of niet?
- Pieter Schoen brengt het Belgische Mega Energie naar Nederland
- Wie is de groenste energieleverancier van Nederland?
- Meer consumenten profiteren van combivoordeel vast en mobiel bellen
Budget Energie opzeggen
Als je overstapt naar een andere energieleverancier dan hoeft je Budget Energie niet zelf op te zeggen. De opzegging wordt dan namelijk geregeld door de nieuwe energieleverancier die ervoor zorgt dat je overstapt op het moment dat de contractperiode bij Budget Energie is afgelopen. Dit voorkomt dat je eventueel een opzegvergoeding moet betalen.
Opzeggen van een energieleverancier doe je eigenlijk alleen als je gaat verhuizen. In dat geval kun je contact opnemen met de klantenservice van Budget Energie.
Ervaringen met Budget Energie? Deel het!
Ben jij klant of klant geweest van deze energieleverancier? Of heb je op een andere manier ervaring met Budget Energie? Door je ervaringen te delen kun je wellicht anderen helpen een overwogen keuze te maken.
Jouw oordeel, positief of misschien minder positief, stellen we zeer op prijs!
Wij vragen je e-mailadres alleen ter controle. Deze wordt niet getoond bij de beoordeling, nooit gedeeld met derden en wij sturen je geen ongevraagde e-mails.
Wij vragen je e-mailadres alleen ter controle. Deze wordt niet getoond bij de beoordeling, nooit gedeeld met derden en wij sturen je geen ongevraagde e-mails.
Dit zeggen anderen over Budget Energie
LBERT
Paar jaar klant nu bij budget energy.
Kan alleen zeggen alles goed so far . Nooit problemen gehad . Altijd alles overzichtelijk via mail . Dus ze krijgen 5 sterren van mij
Sara
Er wordt onderscheid gemaakt tussen een 1 jaar contract en meerdere jaren contract betreft Gratis Energie in het weekend van april t/m augustus. Ik adviseer dus goed rond te kijken.
Harrie
Het is niet mogelijk om per Email contact te leggen met Budget energie.
Geen E mail te vinden op website. Telefonische wachttijd minimaal 30 min.
Dit is slechte service , hoe/waar moet je met je klachten terecht?
De chatfunctie werkt ook niet.
Help !!! hoe nu verder?????
Wim van Seggelen
Ik ben al vanaf september bezig om te commmuniceren over het contract dat ik het afgelopen jaar heb afgesloten. Hierbij werd een verhoging van liefst 450 % voor de laatste 4 maanden afgehouden om volgens budgetenergie niet hoeven bij te betalen bij de eindafrekening. Elke keer dat ik bezwaar maakte hadden ze een ander reden waarom het zo omhoog is gegaan. Om over een oplossing praten werd niet ingegaan. Wel om een contactverlenging. Ze hebben me maar voor 1 jaar vast een verhoging van 83 euro naar 549 euro in het vooruitzicht gesteld. Weer een complete misser. Ik vind dat ze met misleidende informatie je klant maken. Als de informatie die ze nu geven wat het maandbedrag zou hebben moeten zijn is dit hoger dan bij de vorige leverancier en zou ik nooit overgestapt zijn. Sorry hoor ik vind het bar en boos.
Rina Groot
Bij het aanmelden werd steeds gezegd dat mijn iban niet klopt, terwijl ik het juiste had ingevuld. Een uurtje later werkte het plots wel. Volgende maand is de overstap, ik hoop dat dat wel soepel verloopt.
Eric Rood
Budget is een voordelige leverancier waar ik goede ervaringen mee heb.